Korduma kippuvad küsimused

1

Kus saab reisipakette broneerida?

Reisipakette saab broneerida meie kodulehelt www.pakettreisid.ee või kirjutades meie meiliaadressile: info@pakettreisid.ee.

Kodulehel broneerides kinnitame reisi esimesel võimalusel ja võtame teiega ühendust!

2

Kuna ja kuidas saan ma endale reisidokumendid?

Reisidokumendid saadetakse 7-10 päeva enne reisi algust eraldi kirjana tellimuse käigus märgitud e-posti aadressile. Eksootiliste reiside dokumendid saadetakse hiljem, tavaliselt 4-5 päeva enne väljalendu. Viimase hetke reiside puhul saadetakse reisidokumendid võimalikult kiiresti peale reisi kinnitamist. Kui Sa meili ei leia, kontrolli oma rämpspostkasti või võta meiega ühendust e-posti teel: info@pakettreisid.ee või helistades üldtelefonil. Telefoni teel oleme kättesaadavad tööpäeviti  10.00-18.00.

3

Kus saab ennast lennule registreerida (check-in'i teha)?

Kui lendu teostatakse liinilennufirmaga, siis lennule registreerimine toimub Internetis iseseisvalt ning lennujaamas lennule registreerimine on tasuline. Kui lend toimub tšarterlennuga, on lennule registreerimine enamasti tasuta ja toimub tavaliselt lennujaamas 2 tundi enne väljalendu. Juhul kui check-in on vaja ise eelnevalt teha, saadame selle kohta info koos reisidokumentidega.

4

Kui kaua võtab aega valitud hotellimajutuse kinnitamine?

Hotellimajutuse kinnitamine võib aega võtta kuni 3 tööpäeva. Hotellidel on õiguse muuta hindu igal ajal ilma korraldaja ja agentuuri ette teatamata ning seda tehes mitte kinnitada majutust algselt määratud hinnaga. Kui hotell majutust ei kinnita, pakutakse reisijale alternatiive ja kui need ei sobi, siis tagastatakse kogu makstud raha.

5

Millised on reisipagasi nõuded?

Hinnas sisalduva pagasi tüüp, suurus ja kaal sõltub reisipakkumisest. Iga pakkumise kirjelduses on info reisi hinnas sisalduva pagasi kohta. See info on ka välja toodud reisi broneerimise ja tasumise teabega kirjas ning hiljem reisilepingus ja dokumentides.

6

Ma ei ole saanud enda reisibroneeringu kohta kinnitust, kas mu broneering kehtib?

Reisibroneeringud kinnitatakse lõplikult pärast makse laekumist. Peale broneeringu kinnitamist saadetakse kliendile kinnituskiri koos reisilepinguga.

7

Mida reisipakkumise hind sisaldab?

Iga reisipakkumise kirjelduses on kirje nimega "Reisi hinna sees" – see näitab, millised teenused sisalduvad valitud pakkumise hinnas. Hotellide kirjeldused sisaldavad ka hotelli pakutavaid tasulisi ja tasuta teenuseid.

8

Kas lennuaeg võib muutuda?

Jah, lennuajad võivad muutuda. Reisilepingus märgitud lennuaeg on esialgne ja võib juhtuda, et see muutub enne väljalendu. Soovitame üks päev enne väljalendu kontrollida selle lennujaama kodulehelt, kust lend toimub, värskeim lennu väljumisaeg.

9

Mis vanuseni kehtib lapsehind? Kas beebi reisib tasuta?

Imikud: Iga lennufirma toimib erinevalt. Imikud reisivad tšarterlendudel tasuta, kuid mõned lennujaamad võivad nõuda lisatasu. Regulaarlennufirmad nõuavad imiku eest tasu. Hotellid üldjuhul beebi eest tasu ei küsi, kuid teatud hotellid võivad seda teha.

Lapsed: Lennufirmad ise määravad lennupiletite hinna. Lapsed alates 2. eluaastast saavad lennukis istekoha, seega võib pileti hind olla sama või natukene odavam kui täiskasvanu pileti hind. Igal hotellil on individuaalne hind. Tavaliselt makstakse kuni 12-aastase lapse eest, kuid olenevalt valitud hotellist võib vanus, millele laspe hind kehtib, olla erinev.

10

Kas lemmiklooma võib reisile kaasa võtta?

Lemmikloomaga reisimine on võimalik, kuid kõik lennufirmad ja hotellid ei paku seda võimalust. Lemmikloomaga reisimise võimaluse osas palume küsida meilt individuaalselt.

11

Milliste reisikorraldajate reise saan ma osta?

Pakume järgmiste reisikorraldajate reise: TezTour

 
12

Kas erivajadustega reisijaid aidatakse lennujaamas?

Jah, aga sellisest vajadusest tuleb meid eelnevalt teavitada ning täpsustada, millist abi vajatakse. Seejärel saame teavitada lennujaama ja lendu opereerivat lennufirmat.

 
13

Milliseid dokumente vajan reimiseks?

Isikutunnistus on kehtiv reisidokument ainult EL-i piires reisimiseks. Väljaspool EL-i on kehtiv reisidokument pass, mis peab kehtima vähemalt 6 kuud pärast tagasipöördumist. Samuti oleks hea endaga kaasas hoida meili peale saadetud reisidokumendid. Võimaluse korral soovitame need välja printida.

 
 
 
14

Millised võimalused on reisi broneerigu eest tasumiseks?

Reisi eest tasumiseks saab kasutada: Mastercardi, Visa, ja kõiki Eestis asuvaid pangakaarte 

15

Kas reisi hind võib muutuda?

Jah, reisihinnad on dünaamilised ning muutuvad pidevalt. Selle tõttu soovitame otsuse langetada esimesel võimalusel.

16

Kas ja millistel tingimustel saan reisi muuta?

Reisi muutmise tingimused leiad reisilepingust, mis saadetakse e-posti teel pärast reisi ostmist. Pärast reisi muutmise otsuse tegemist palume võtta meiega esimesel võimalusel e-posti teel ühendust: info@pakettreisid.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.

 
17

Kas on oht, et reis tühistatakse?

Korraldatud reisileping sisaldab asjaolusid, mis võivad reisi toimumist takistada. Sellistest muudatustest teavitatakse kliente enne reisi algust (20 päeva, kui reisi kestus on pikem kui 6 päeva; 7 päeva, kui reisi kestus on vähemalt 2 päeva ja mitte pikem kui 6 päeva; 48 tundi enne reisi algust kui kestus on lühem kui 2 päeva). Sel juhul pakutaks kohe välja reisialternatiivid samale kuupäevale või samale reisile erineval kuupäeval. Sel juhul on reisitingimuste muutmine kliendile tasuta ning kui välja pakutud alternatiivid ei sobi, siis tagastatakse kliendile kogu reisi eest tasutud summa.

18

Soovin reisist loobuda, kuidas pean toimima?

Reisi tühistamise tingimused leiad reisilepingust, mille saad e-posti teel pärast reisi ostmist. Kui otsustad reisist loobuda, siis palun võta meiega esimesel võimalusel e-posti teel ühendust: info@pakettreisid.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.

19

Kas kõiki reisijaid on võimalik vahetada?

Reisijal on õigus oma reis üle anda teisele isikule, kellel tekivad kõik lepingujärgsed reisija õigused ja kohustused, juhul kui see soov esitatakse reisikorraldajale piisava aja jooksul enne reisi algust. Antud soov loetakse põhjendatuks, kui see esitatakse hiljemalt 7 päeva enne reisi algust. Reisijate vahetamise tingimused sõltuvad reisikorraldajast, lennufirmast, hotellist, sihtkohast ja reisi alguseni jäänud ajast. Reisijatelt võidakse nõuda andmete muutmise ees lisatasu. Reisijate muutmiseks palume võtta ühendust e-posti teel: info@pakettreisid.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.

20

Kuidas reisilepingut sõlmida?

Tellimuse kinnitamisel saadetakse reisileping 5 tööpäeva jooksul eraldi kirjaga tellimuse käigus märgitud e-posti aadressile. Kui Sa meili ei leia, soovitame kontrollida rämpsposti või võtta meiega ühendust.

21

Kas on kohustuslik teha reisikindlustus?

Reisikindlustus ei ole kohustuslik, kuid soovitame alati selle soetada. Reisikindlustust saab osta nii soovitud reisi broneerimisel kui ka pärast broneeringu tegemist igal ajal enne väljalendu.

22

Kas reisidokumentide välja printimine on vajalik?

Reisidokumendid tuleb kindlasti välja printida ja reisile kaasa võtta. Eriti oluline on hotellibroneeringut kinnitava dokumendi (voucheri) olemasolu.

23

Kas mul läheb vaja viisat?

Viisade väljastamise kord sõltub sihtriigist.

24

Kas rasedana võib lennukiga lennata? Milliseid dokumente on selleks vaja?

Lennukiga on võimalik lennata kuni 36. rasedusnädalani. Enamasti kuni 28. rasedusnädalani täiendavaid dokumente ei nõuta. Alates 28. rasedusnädalast peab kaasas olema raviasutuse väljastatud tõend, kus on kirjas sünnituse tähtaeg, mis kinnitab, et rasedus kulgeb tüsistusteta ega sega lendamist. Rasedatele reisijatele kehtivad piirangud ja nõuded sõltuvad konkreetse lennufirma reeglitest ja võivad erineda. Täpsed reeglid on leitavad lennufirmade kodulehelt. Lendu teostav lennufirma on märgitud lepingus ja reisidokumentides.

25

Kuidas ja kust saan kätte oma pardakaardid?

Kui oled ostnud reisi ilma reisijuhita ja lendad tavalennuga, saad pärast Internetis lennule registreerumist pardakaardid. Kui oled ostnud tšarterlennu koos reisijuhi teenustega, saad pardakaardid lennujaamas lennule registreerimisel.

26

Kui palju varem pean enne lennuki väljumist olema lennujaamas?

Soovitame olla lennujaamas umbes 2 tundi enne lendu.

27

Kas lennujaamas kontrollitakse pagasi mõõtmeid?

Alati ei kontrollita pagasi mõõtmeid, kuid soovitame veenduda, et pagas vastaks nõuetele. Vastasel juhul võib tekkida vajadus maksta lisatasu. Pakettreisid ei vastuta vale pagasi eest.

 
28

Ei saa osaleda tagasitranspordi koosolekul, kust saan info transpordi kohta?

Kui sul pole võimalik koosolekul osaleda. Sellisel juhul annab reisijuht Sulle info tagasitranspordi kohta e-posti või telefoni teel.

29

Kuidas ma saan lennujaamast hotelli, kui mu reisipakett ei sisalda transporti?

Koos pakkumistega anname soovitusi hotelli jõudmiseks, tavaliselt soovitame kasutada ühistransporti.

 
30

Kas ekskursioonid on reisipakkumise hinna sees?

Ei, ekskursioonid ei sisaldu reisipaketi hindades.

31

Mida peaksin tegema, kui vajan reisi ajal hädaabi?

Kui reisi korraldajaks on Novaturas, TEZ Tour, Anex Tour, Join Up, Coral Travel või ITAKA – soovitame võtta ühendust kohapealse reisijuhiga, kelle kontakti jagatakse reisi alguses. Kui kohaliku reisijuhiga ühendust võtta ei ole võimalik, saad alati ühendust võtta reisidokumentidel märgitud hädaabitelefonil.

32

Kuhu saan oma reisikogemuse kohta tagasisidet jätta?

Peale toimunud reisi saadetake sulle e-posti teel küsitlusvormi, kus saad hinnata ja kommenteerida oma reisikogemusi.

Leia sobiv rannapuhkus juba täna!